فروش انواع فایل دانشجویی دانش آموزی کارآفرینی و ...

محل لوگو

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

ایجاد ومدیریت کسب وکار اینترنتی در منزل یا محل کار بعنوان شغل دوم


ایجاد ومدیریت کسب وکار اینترنتی در منزل یا محل کار بعنوان شغل دوم

                                                           بسم الله الرحمن الرحیم

وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً* وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْث لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَكَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِكُلِّ شَیْىء قَدْراً وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُ‌وا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِ‌هِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ‌ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ‌ لِّلْعَالَمِينَ

 

 

 

 

با سلام

خواندن این مطلب کمتراز ده دقیقه وقت شما را میگیرد اماممکن است مسیر زندگی وموفقیت مالی وشاید کل زندگی شما را متحول کند.دراینجا قصد داریم با اموزش جدیدترن روشهای کسب درامد ازاینترنت شمارا برای رسیدن به موفقیت یاری کنیم.این روشها به تخصص وامکانات خاصی نیاز ندارد وکافیست یک رایانه متصل به اینترنت(حتی کم سرعت) داشته باشید.بدون نیاز به سرمایه اولیه برای طراحی یک وبسایت.

 

 

                       

   

 

 

همانطور که میدانید داشتن وبسایت علاوه بر هزینه های طراحی-بهینه سازی-تبلیغات نیاز به زیر ساختهایی همچون دامنه وهاست دارد ولی در این روش شما یک سایت کامل باهمه امکانات دارید که رایگان بشما داده میشود.

روشهای PTC وPTR یا همان سایتهای پرداخت بازای کلیک وتبلیغات امروزه تقریبا منسوخ شده اند ودر این روشها نیازی به کارکردن با سایتهای خارجی نیست وشما درامد خودرا به ریال درهر حساب بانکی خود در ایران دریافت میکنید.

روش های نوین اصولی -قانونمند-زودبازده-عملی و البته متناسب با علایقواستعدادشخصیتان

 

 

دیگر نیازی به کار بیشتردر بیرون از منزل نیست و فقط با صرف 1 تا 2 ساعت در روز درآمدی باورنکردنی خواهید داشت. بعد از گذشت دو الی سه هفته به درآمدی بالای 500 هزار تومان در روز میتوانید برسید(متناسب با وقتی که بگذارید)

شما حتما تا به حال خیلی در مورد روش های کسب درآمد در اینترنت جستجو کرده اید. حتما به خیلی از سایت ها مراجه کرده اید و مقالات مختلفی را خوانده اید - چه انگلیسی یا فارسی.اما هیچ کدام از این ها نتوانسته اند راه مطمئن و سریعی پیش پایتان بگذارند تا بتوانید به درآمد دلخواه خود دست یابید. حتی ممکن است این همه اطلاعات پراکنده شما را بیشتر سردرگم کرده باشد تا اینکه به شما کمک کند. حتما سوالات مهمی در ذهن شماست و به دنبال پاسخ خود هستید.

 

                                 

بعد از این همه جستجو شاید از خودتان پرسیده باشید:

"آیا واقعا راه آسان تر و سریع تری وجود ندارد؟ چه طور خیلی افراد از طریق اینترنت درآمد عالی کسب می کنند ولی من هنوز موفق نشده ام؟!"

 

 

 

مژده: بهمراه این فایل اموزشی یک پکیج هدیه شامل چندین فایل اموزشی کمیاب +بسته بانک ایمیل وزندگینامه های استیو جابزو بیل گیتس بصورت کاملا رایگان تقدیم شما میشود.قیمت فقط یک فایل این پکیج که کتاب اموزشی خانم مونا افشار هست درصورتی که در اینترنت سرچ نمایید حداقل 39 هزار تومان هست.ولی ما کل این پکیج را رایگان بشما هدیه میدهیم.

                            

قیمت فایل اموزشی فقط 10هزارتومان هست که پس از پرداخت انلاین با هریک از کارتهای عضوشتاب بلافاصله لینک دانلود برای شما نمایش داده شده و این لینک به ایمیل شما نیز ارسال خواهدشد.

این روش ها آن قدر ساده هستند که آرزو می کنید ای کاش زودتر آنها را کشف می کردید تا خیلی زودتر درآمد پیدا کنید.

 

ایامیدانید 10 هزارتومان حتی از قیمت یک پیتزا هم کمتر است که شما به راحتی می توانید بخرید. آیا خرید یک پیتزا برای خوردن وتمام شدن بهتر است یا کسب دانشی که میتواند راهگشای موفقیت درطول عمرتان باشد؟مشورت وکسب دانش قبل از انجام هرکارانسان را از پشیمانی مصون میدارد.

این کتاب به صورت الکترونیکی است و شما پس از پرداخت آنلاین خیلی آسان و سریع آن را دانلود می کنید. کتاب الکترونیکی بسیار راحت تر از کتاب کاغذی است و می توانید آن را همین لحظه خرید کرده ،دانلود و مطالعه فرمایید.

 

                     

 

اثبات درآمدها و پرداختی های کسب درآمد

 

 

دیگر داشتن درآمد، سایت، فروشگاه شخصی و ... برای شما رویا نخواهد بود.

با این مجموعه شما می توانید درآمد واقعی کسب نمایید و یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی نمایید و ماهیانه از چندصد هزار تومان تا چند میلیون تومان بستگی به فعالیت خود درآمد کسب نمایید.

نگران نباشید مرحله به مرحله درآمد از اینترنت و روش های جدید و مختلف آن را به شما آموزش می دهیم

یادبگیرید - فعالیت داشته باشید - درآمد کسب نمایید

همه فوت و فن ها در اختیار شماست

قیمت بسته به همراه تخفیف ویژه:10 هزارتومان

 

 

 

سئوالات متداول:

سوال اول : آیا من واقعا از خرید این پکیج سود خواهم کرد؟ آیا واقعا با استفاده از آن درآمد کسب خواهم کرد؟ و آیا این پکیج مانند باقی بکیج های کسب درآمد,بیهوده نیست؟

جواب : همان طور که قبلا توضیح داده شد , مطالب و شیوه هایی که در این پکیج برای کسب درآمد و ایجاد یک کسب و کار موفق اینترنتی شرح داده است بر مبنای اصولی و واقعی بنا شده است نه بر مبنای فعالیتهایی مانند PTS , PTR و یا زیر مجموعه گیری… . در این پکیج موثرترین و اصولی ترین روشهای کسب درآمد و کسب کار اینترنتی بیان شده و آموزش داده شده است.بنابراین با قاطعیت اعلام میداریم که این پکیج به تمامی نیازهای شما در زمینه کسب درآمد از اینترنت و ایجاد یک درآمد مطمئن و ثابت از آن پاسخ خواهد داد.

سوال دوم : مقدار درآمدی که از این پکیج بدست می آید چقدر است؟ ماهیانه چقدر؟

جواب : درآمد این پکیچ از همان روزهای اول برای شما حاصل خواهد شد و میزان درآمد تقریبا ۳۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان در ماه است که پس از چند ماه کار به این شیوه , درآمد شما به بیش از ماهیانه ۵۰۰ هزار تومان نیز افزایش خواهد یافت آنهم فقط با روزانه ۱ الی ۲ ساعت کار . البته اگر با این روش خوب کار کنید حتی می توانید درآمد خود را تا ماهیانه یک میلیون تومان نیز افزایش دهید.

سوال سوم : آیا من مجبورم برای کسب درآمد , برای همیشه با این پکیج کار کنم؟ اگر یک روز کار نکنم , در آن روز درآمدی نخواهم داشت؟

جواب : خیر… شما پس از چند ماه استفاده از این پکیج , دیگر نیازی به استفاده از دستورالعملهای موجود در این پکیج نخواهید داشت چون باز هم درآمد خود را به دست خواهید آورد . زیرا شما در این کار جا افتاده اید و درآمد ثابتی از اینترنت به دست خواهید آورد. بنابراین لازم نیست که شما تا ابد از این پکیج استفاده کنید بلکه حتی اگر چندین روز یا حتی چند ماه هم به اینترنت سر نزنید باز هم درآمدی از شما کسر نخواهد شد . این یعنی تجارت الکترونیک!!!

 

سوال چهارم : آیا این پکیج آموزش فارسی می باشد؟ یا خیر؟ چون من به زبان انگلیسی وارد نیستم.

جواب : بله..این پکیج دارای آموزش فارسی و گام به گام می باشد. شما از همان روز اول به صورت گام به گام دستورالعملهای موجود در آن را برای کسب درآمد اجرا خواهید کرد.

 

سوال پنجم : آیا امکان کار با این پکیج در منزل هم وجود دارد؟ یا اینکه باید امکانات خاصی داشته باشم؟

جواب : برای استفاده از شیوه های کسب درآمدی که در این پکیج آموزش داده شده است شما به هیچ عنوان به امکانات خاص یا سرمایه اولیه نیاز ندارید بلکه فقط به یک کامپیوتر نیاز دارید و یک خط اینترنت که حداقل بتوانید روزانه ۱ الی ۲ ساعت به وسیله آن به اینترنت متصل شوید.{لازم نیست که حتما از اینترنت پر سرعت استفاده کنید}

 

سوال ششم : من اطلاعات زیادی در مورد اینترنت و تجارت الکترونیک ندارم آیا می توانم به کسب درآمد بپردازم؟

جواب : تمامی افراد می توانند از این پکیج استفاده کنند هم افراد تازه کار و مبتدی و هم افراد حرفه ای این پکیج تمامی رموز و ریزه کاری های اینترنت را به شما آموزش می دهد فکر و استعداد شماست که تعیین کننده است نه تجربه یا سن شما.کافیست کمی باهوش تر از قبل باشید.

 

سوال هفتم : من قبلا چند دفعه پکیج کسب درآمد از اینترنت خریداری کرده ام. می ترسم که این محصول نیز مانند آنها بی فایده باشد.

جواب : این ترس یک چیز منطقی است زیرا متاسفانه همه ماها نخستین بار که به مقوله کسب درآمد از اینترنت روی آوردیم با تبلیغاتی در اینترنت مواجه شدیم که به ما وعده کسب درآمدهای زیاد داده بودند اما پس از خرید محصولشان متوجه شدیم از آن برنامه نمی توان درآمدی کسب کرد. به همین دلیل اکنون با دقت بیشتری مقلوله کسب درآمد از اینترنت را بررسی میکنیم.اما امروز با تهیه این پکیج برای نخستین بار طعم کسب درآمد واقعی از اینترنت را خواهید چشید و قادر خواهید بود به صورت اصولی و قانونی وعملی از اینترنت کسب درآمد کنید بدون اینکه نیاز به جذب زیر مجموعه داشته باشید.

 

سوال هشتم : درآمدی که من از این پکیج به دست می آورم چگونه به دست من خواهد رسید؟ آیا درآمد من به تومان است یا دلار؟

جواب : درآمد شما بدون هیچ گونه واسطه , مستقیما به حساب بانکی شما در ایران واریز خواهد شد,شما هیچ نیازی به داشتن حسابهای الکترونیک مانند:ایگولد,پی پال و یا آلرت پای نخواهید داشت زیرا درآمد شما به تومان به شما پرداخت خواهد شد نه به دلار.

 

به دليل پرسشهاي مكرري كه در مورد ميزان درآمد اين پکیج از ما پرسيده مي شود در اينجا باز به اين موضوع اشاره مي كنيم كه حداقل درآمدي كه از اين برنامه مي توان به دست آورد ماهيانه بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان و حداكثر درآمد آن نيز بستگی به میزان فعالیت شما دارد. البته همچنان كه قبلا نيز عرض گرديد درآمد اين شيوه نامحدود است و بسيار افرادي هستند كه در همين لحظه اي كه شما در حال مطالعه اين صفحه هستيد ، ماهيانه بيش از يك ميليون تومان درآمد از اين پکیج به دست مي آورند.

 

 

 توجه توجه توجه*****************************************************************************

برای پرداخت انلاین علاوه بررمزدوم کارت بانکی خود نیاز بهcvv2 مندرج در روی کارت دارید

ادرس ایمیل صحیح برای پیگیری خرید وارسال لینک دانلود الزامیست

 شماره موبایل الزامی نیست بجای ان میتوانید عدد11 رقمی  09876543210  را وارد کنید


مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1794
فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش   فایل 8 هزار تستی با 2177 صفحه و 153 مگابایت حجم   ... ...

دانلود بسته جامع استخدامی آموزگاری ابتدایی 2300 تست با پاسخنامه

دانلود بسته جامع استخدامی آموزگاری ابتدایی 2300 تست با پاسخنامه

بسته جامع استخدامی آموزگاری ابتدایی 2300 تست با پاسخنامه حیطه عمومی بخش اول: تاریخ و فرهنگ و تمدن دفتر اول: خدمات متقابل اسلام و ایران 151 تست با پاسخنامه دفتر دوم: مروری بر دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی 104 تست با پاسخنامه بخش دوم: تعلیم و تربیت اسلامی دفتر اول: ... ...

دانلود مجموعه جامع استخدامی آموزگارابتدایی آزمونهای تخصصی/عمومی+ پاسخ تشریحی

دانلود مجموعه جامع استخدامی آموزگارابتدایی آزمونهای تخصصی/عمومی+ پاسخ تشریحی

مجموعه جامع استخدامی آموزگارابتدایی آزمونهای تخصصی/عمومی+ پاسخ تشریحی   شامل 1500 تست دروس عمومی و تخصصی اصول و فلسفه تعلیم و تربیت روش ها و فنون تدریس روانشناسی تربیتی روانشناسی رشد سنجش و اندازه گیری در تعلیم و تربیت دروس ... ...

دانلود مواد جامع حیطه تخصصی استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش

دانلود مواد جامع حیطه تخصصی استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش

مواد جامع حیطه تخصصی استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش   مفاهیم پایه متون و روش‌های یاددهی فارسی دوره ابتدایی راهنمای معلم فارسی (پایه اول) راهنمای معلم فارسی پایه ششم کتاب معلم فارسی چهارم دبستان   مفاهیم پایه متون و روش‌های یاددهی ریاضی دوره ابتدایی کتاب معلم ... ...

دانلود بسته سوالات و پاسخنامه تخصصی دبیری ادبیات + 6 دوره آزمونهای آموزش و پرورش

دانلود بسته سوالات و پاسخنامه تخصصی دبیری ادبیات + 6 دوره آزمونهای آموزش و پرورش

بسته سوالات و پاسخنامه تخصصی دبیر ادبیات + 6 دوره آزمون آموزش و پرورش   دبیری ادبیات زبان فارسی دستور زبان نگارش و ویرایش   کلیات مسائل ادبی تاریخ ادبیات سبک شناسی عروج و قافیه   نظم و نثر فارسی  + دفترچه سوالات 6 دوره آموزش و پرورش   ... ...

پاسخنامه فصل یک راهنمای شیمی دوازدهم

پاسخنامه فصل یک راهنمای شیمی دوازدهم

این فایل شامل پاسخ برخی تستهای فصل یک راهنمای معلم کتاب شیمی دوازدهم میباشد . شماره تست هایی که پاسخ داده شده است 12-13-14-15-17-18-19-22-27-28-31-32-40-33-36-37-41 کتاب راهنمای معلم شیمی دوازدهم یکی از منابع آزمون دبیری شیمی آموزش و پرورش است این فایل به صورت دست نویس ... ...

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt این بسته شامل: 1- خلاصه کامل کتاب 84 صفحه به صورت pdf 2- هدیه ویژه: فصل اول و دوم و سوم به صورت پاورپاینت فصل اول: روانشناسی رشد کوذک 55 صفحهفصل دوم: مبانی ریستی و محیطی 66 صفحهفص سوم: رشد پیش از تولد،تولد،و نوزاد، ... ...

دانلود فایل ild مخصوص لیزر تبلیغاتی و لیزر انیمیشن

دانلود فایل ild مخصوص لیزر تبلیغاتی و لیزر انیمیشن

فروش انواع برنامه های لیزرشو شرکت نور پیما وارد کننده تجهیزات نورپردازی ، برنامه نویس و طراح انواع لیزر های متن نویس و لیزر تبلیغاتی.   برای سفارش کالا و یا سفارش طراحی انواع متن با فونت های مختلف ، مخصوص لیزرهای متنی و نوشتاری با شماره 00989033153837 (مهندس پیمان ... ...

آموزش زبان انگلیسی ( لایتنر زبانک )

آموزش زبان انگلیسی ( لایتنر زبانک )

** برنامه برگزیده کافه بازار **     ... ...

کسب در آمد از اینترنت روزانه 2 میلیون

به زبان خیلی ساده،مشاغل اینترنتی، کارهایی هستند که به زمان و مکان خاصی وابسته نیستند و در بستر اینترنت و اغلب به‌صورت آنلاین انجام می‌شوند. در این دسته از مشاغل، بدون اینکه مجبور باشید از خانه خارج شوید، یا موظف باشید در تایم و محل معینی کار کنید، می‌توانید از طریق ...

سوالات استخدامی عمومی و وزارت نیرو.pdf

سوالات استخدامی عمومی و وزارت نیرو.pdf ...

نمونه سوالات ارشد عمران 86 تا 94.pdf

نمونه سوالات ارشد عمران 86 تا 94.pdf

نمونه سوالات ارشد عمران 86 تا 94.pdf ... ...

(بانک نهایی)تجربی.pdf

(بانک نهایی)تجربی.pdf

(بانک نهایی)تجربی.pdf ... ...

دریافت فایل : (بانک نهایی)تجربی.pdf

Beatrix Potter Delphi Complete Works of Beatrix Potter.epub

Beatrix Potter Delphi Complete Works of Beatrix Potter.epub بئاتریکس پاتر دلفی آثار کامل بئاتریکس پاتر.epub ...

کتاب Simple trading book ترجمه فارسی

دانلود کتاب Simple Trading Book ترجمه اختصاصی کتاب ترید کردن آسان یا همان Simple Trading Book یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین کتاب ها در زمینه آموزش ترید و معامله گری در بازار های مالی می باشد که در ۶۵ صفحه،ابتدا به روانشناسی بازار میپردازد و آن را تشریح میکند،سپس به شرح الگوهای کندل استیک ...

دانلود بسته سوالات استخدامی عمومی آموزش و پرورش 1402 با پاسخنامه کاملا تشریحی

دانلود بسته سوالات استخدامی عمومی آموزش و پرورش 1402 با پاسخنامه کاملا تشریحی

بسته سوالات استخدامی عمومی آموزش و پرورش 1402 با پاسخنامه کاملا تشریحی     سوالات استخدامی تاریخ و فرهنگ تمدن آزمون آموزش و پرورش 1402 با پاسخنامه تشریحی سوالات استخدامی خدمات متقابل ایران و اسلام آزمون آموزش و پرورش 1402 با پاسخنامه تشریحی سوالات استخدامی صعود چهل ... ...

دانلود بسته منابع استخدامی رشته عمران و معماری

دانلود بسته منابع استخدامی رشته عمران و معماری

دانلود بسته منابع استخدامی رشته عمران و معماری     دانلود جزوه آمار و احتمالات مهندسی دانلود جزوه آموزش کامل نرم افزار اتوکد ۲۰۱۲به زبان فارسی دانلود جزوه مکانیک سیالات دکتر سلطانپور دانلود جزوه روستا ۱ دانلود جزوه مصالح ساختمانی رشته معماری دانشگاه پیام نور دانلود ... ...

آموزش تندخوانی در 10 روز

آموزش تندخوانی در 10 روز

اصولاً سرعت داشتن در زندگی یکی از زیبایی های زندگی است و با داشتن سرعت می‌توان خیلی سریع‌تر به خواسته های خود رسید. از طرفی همان طور که سرعت داشتن در رانندگی باعث ترشح آدرنالین و به وجود آمدن احساس هیجان می‌شود، سرعت داشتن در زندگی نیز باعث می‌شود که با سرزندگی بیشتری روز ... ...

دانلود بسته ویژه و جامع منابع استخدامی رشته «مهندسی کامپیوتر»

دانلود بسته ویژه و جامع منابع استخدامی رشته «مهندسی کامپیوتر»

دانلود بسته ویژه و جامع منابع رشته «مهندسی کامپیوتر»     بهبود کارآیی روش های انتشار اطلاعات در شبکه های حسگر بیسیم از طریق تجمیع اطلاعات جزوه آمار و احتمال دکتر نایبی در دانشگاه صنعتی شریف جزوه ریاضی عمومی ۱ استاد آقاسی در موسسه نصیر به صورت نکته وار و مختصر و ... ...

دانلود بسته ویژه و جامع منابع استخدامی رشته «مهندسی صنایع 2»

دانلود بسته ویژه و جامع منابع استخدامی رشته «مهندسی صنایع 2»

دانلود بسته ویژه و جامع منابع رشته «مهندسی صنایع 2»   جزوه برنامه ریزی و کنترل پروژه آقای آرش قشمی جزوه خلاصه درس تحقیق در عملیات ۱ جزوه درس مهندسی لجستیک دکتر مهربد حل المسائل کتاب آمار مهندسی لیبرمن خلاصه تحقیق در عملیات استاد مهرگان دانلود جزوه تحقیق در عملیات 1 ... ...

دانلود بسته ویژه و جامع استخدامی رشته «مکانیک»

دانلود بسته ویژه و جامع استخدامی رشته «مکانیک»

دانلود بسته ویژه و جامع منابع رشته «مکانیک»     انواع نقشه های صنعتی آموزش فارسی محیط catia جزوه مکانیک سیالات دکتر سلطانپور جزوه استاتیک بیرجانسون جزوه استاتیک کنکوری جزوه ترمودینامیک 1 دانشگاه صنعتی شریف دانلود جزوه استاتیک و تحلیل سازه ها دانلود جزوه مکانیک ... ...

دانلود بسته ویژه و جامع منابع استخدامی رشته «مدیریت بازرگانی»

دانلود بسته ویژه و جامع منابع استخدامی رشته «مدیریت بازرگانی»

  مدیریت بازرگانی   جزوه اقتصاد کلان جزوه آمار و کاربرد آن در مدیریت خلاصه کتاب مديريت استراتژيک فرد ديويد خلاصه کتاب مشتري در جايگاه شريك دانلود جزوه اقتصاد خرد دانلود جزوه کنترل موجودی مهندس پورسعیدی دانلود رایگان جزوه حسابداری دولتی1 و 2 مدیریت مالی 2 دکتر ... ...

دانلود بسته ویژه و جامع منابع استخدامی رشته «هوش مصنوعی و رباتیک»

دانلود بسته ویژه و جامع منابع استخدامی رشته «هوش مصنوعی و رباتیک»

  دانلود بسته ویژه و جامع منابع رشته «هوش مصنوعی و رباتیک»   اسلایدهای جالب هوش مصنوعی دکتر جوانی از علوم و تحقیقات( با سوالات کنکوری) موجود مصنوعي:موجودي كه قرار است مثل انسان رفتار كند پس نياز به هوش مصنوعي دارد./ هوش مصنوعي / تعاريف متفاوتی برای هوش مصنوعی وجود ... ...

دانلود بسته ویژه و جامع منابع استخدامی رشته «مهندسی کشاورزی»

دانلود بسته ویژه و جامع منابع استخدامی رشته «مهندسی کشاورزی»

دانلود بسته ویژه و جامع منابع رشته «مهندسی کشاورزی»   دانلود جزوه زبان تخصصی رشته علوم باغبانی دانلود جزوه سبزی کاری دانلود جزوه فیزیولوژی گیاهان زراعی دانلود جزوه فیزیولوژی گیاهی دانلود جزوه میوه کاری دانلود جزوه گلکاری دانود جزوه گیاه شناسی و خاک شناسی دانلود ... ...

دانلود بسته ویژه و جامع منابع  استخدامی رشته «مهندسی صنایع»

دانلود بسته ویژه و جامع منابع استخدامی رشته «مهندسی صنایع»

دانلود بسته ویژه و جامع منابع رشته «مهندسی صنایع»     دانلود جزوه علم مواد مهندسی به همراه نمونه سوال آن دانلود گزارشکار آزمایشگاه مبانی برق دانشگاه علوم تحقیقات دانلود جزوه نکات و آموزش درس استاتیک دانلود مجموعه لغات تخصصی مهندسی صنایع دانلود جزوه روش های تولید ... ...

دانلود بسته ویژه و جامع منابع  استخدامی رشته «کشاورزی و تکنولوژی  گیاهی»

دانلود بسته ویژه و جامع منابع استخدامی رشته «کشاورزی و تکنولوژی گیاهی»

دانلود بسته ویژه و جامع منابع رشته «کشاورزی و تکنولوژی گیاهی»     باغبانی عمومی پیام نور بانک اطلاعات خواص دارویی و خصوصیات اقلیمی گیاهان دارویی جزوه فیزیولوژی پس از برداشت خلاصه اصول ترویج و آموزش کشاورزی دانلود جزوات رشته های کشاورزی پیام نور دانلود جزوه گیاه ... ...

دانلود بسته ویژه و جامع منابع  استخدامی «داروسازی»

دانلود بسته ویژه و جامع منابع استخدامی «داروسازی»

دانلود بسته ویژه و جامع منابع استخدامی رشته «داروسازی»   جزوه آنتی بیوتیک جزوه خلاصه فارماکولوژی جزوه داروشناسی پرستاری جزوه فارماکولوژی دانلود ترجمه کتاب راهنمای مصرف داروهای وریدی تریس ۲۰۰۷ دانلود جزوه آزمایشگاه فارماکوگنوزی دانلود جزوه خلاصه نام تجاری و مقدار ... ...

فروش انواع فایل دانشجویی دانش آموزی کارآفرینی و ...

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما